משלוח חינם ברכישה מעל 300 ש״ח

איך להיפטר מאקנה? יש לנו חידוש עבורכם

פורסם ע"י nooma bamboo בתאריך

אז מה הקשר בין חנות שמוכרת מצעים מבמבוק לאקנה? שאלה מצוינת!

בפרק הזה אני אספר לכם איך מצעי הבמבוק שינו את כל מה שחשבתי על אקנה, אני משתדל לא לקרוא להם "פצעי בגרות" כיוון שסבלתי מהם גם בגיל 30..

אקנה – מחלה חיידקית

יש הרבה סיבות וגורמים המגדילים את הסיכוי להופעת פצעונים בין היתר גורמים סביבתיים, נפשיים וגנטיים.

שינויים הורמונליים, לחץ ומתח נפשי, חשיפה לזיהום אוויר ומזג אוויר קיצוני, עישון, איפור לא מותאם ותרופות שאנו לוקחים, כל אלה ועוד מעלים את הסיכוי להופעת אקנה גם בגיל מבוגר.

אבל חשוב לזכור, שבסופו של דבר, אקנה היא מחלה דלקתית הנגרמת מחיידק, ולכן אם נעלים את החיידקים מהמשוואה, נעלים גם את האקנה.

 

צמח הבמבוק והטקסטיל המופק ממנו - אנטיבקטריאלי

צמח הבמבוק גדל ללא חומרי הדברה והוא עמיד למזיקים כגון חיידקים, בקטריות, פטריות ומזיקים אחרים, הכל אודות לחומר בשם קון (KUN) הקיים בצמח באופן טבעי.

מחקר שנערך ביפן קבע שהחומר האנטי-בקטריאלי המצוי בצמח הבמבוק כל כך חזק שהוא עשוי להיות האנטיביוטיקה של העתיד

בדים העשויים 100% במבוק, הראו גם הם עמידות חזקה מאוד כנגד בקטריות, חיידקים, פטריות ומזיקים אחרים ולמעשה הם לא מאפשרים התפתחות של חיידקים ולכן הם אנטי בקטריאליים באופן טבעי.

 

למה חשוב שתישנו על מצעים אנטי בקטריאלים

שמירה על היגיינה היא אחד הדברים החשובים ביותר במניעה של התפתחות חיידקים על העור ומשטחים אחרים.

אז התקלחתם, שטפתם פנים, לבשתם פיג'מה נקייה, נכנסתם למיטה נקיים ומריחים נהדר, שמים את הראש על הכרית ומתכסים בשמיכה בדרך לבלות איתם את 6-8 השעות הבאות.

אבל מתי החלפתם מצעים פעם אחרונה?

בואו נודה על האמת, כולנו שונאים להחליף מצעים.. אני כל כך לא אוהב להחליף מצעים שאני מחכה לעוזרת שתחליף אותם.. אבל מחקרים מראים שכבר אחרי יום אחד של שימוש מתחילים להתפתח על המצעים חיידקים ובקטריות שונות, למעשה, במחקר שפורסם בCNN טוענת דר' מנאל מוחמד מאוניברסיטת ווסטמינסטר כי על מנת למנוע הצטברות חיידקים על המיטה, מומלץ להחליף מצעים בתדירות של יותר מפעם בשבוע, ולהחליף ציפית לכרית כל יומיים (!), אם יש לנו חיית מחמד, מצב החיידקים עלול להיות חמור אפילו יותר.

השילוב של הלחות שנפלטת מהגוף שלנו (זיעה ורוק), המחנק והטמפרטורה החמימה מתחת לשמיכה ותאי עור מתים שכולנו משילים במהלך הלילה מהווים סביבה מושלמת להתפתחות חיידקים על המצעים שלנו.

 

איך בכל זאת נמנע התפתחות של חיידקים על המצעים שלנו?

דרך אחת, כאמור, היא להחליף מצעים כל 4-6 ימים וציפיות לכרית כל 2-3 ימים. כנראה שאתם לא הולכים לעשות את זה..

אבל יש דרך נוספת. מצעים אנטיבקטריאליים מונעים התפתחות של חיידקים ומאריכים את הזמן הנדרש בין כביסה לכביסה ואפילו מאפשרים כביסה בטמפרטורה נמוכה יותר כך שאיכות הבד נשמרת לאורך זמן.

מצעים העשויים 100% במבוק (ללא שילוב כותנה או חומרים אחרים) הם אנטי בקטריאליים באופן טבעי ולכן מונעים התפתחות של חיידקים, פטריות ובקטריות. ומכיוון שהם עשויים בד אוורירי ונושם, הם מונעים גם התפתחות של ריחות רעים.

 

לסיכום – מצעים מבמבוק יעזרו להקל ואף להיפטר מאקנה

ראינו שאקנה היא למעשה מחלה דלקתית הנגרמת על ידי חיידקים

ראינו גם שלמרות שאנחנו שומרים על היגיינה במהלך היום, אנחנו עדין מבלים 6-8 שעות ביום במיטה שלנו שבסבירות גבוהה מאוד עמוסה בחיידקים, ובכך מעודדת הופעה של פצעונים נוספים על הפנים ועל חלקי גוף אחרים.

מצעים העשויים 100% במבוק אורגני מונעים הם אנטי בקטריאליים ומונעים התפתחות והצטברות של חיידקים ולכן יסייעו להקל ואף להיפטר מאקנה, על הפנים ובחלקים אחרים של הגוף.

אני אומר את זה מניסיון אישי, אבל זה גם מבוסס מחקרית

 

אני מזמין אתכם להנות מהמתנה שהטבע שלח אלינו

 


שתף את הפוסט



← הפוסט הקודם


אין תגובות

השאר תגובה

שים לב, תגובות חייבות להיות מאושרות לפני שיפורסמו.